КОМПАНІЯ АКВА–ІМПЕРІЯ
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Покупець має право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін або повернення товару належної якості провадиться в межах термінів, встановлених вище, якщо:
1.товар не використовувався;
2.збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
3.надано розрахунковий документ, виданий покупцю разом із проданим товаром, наприклад, банківська квитанція про оплату або фіскальний касовий чек;
4.товар не потрапляє до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) відповідно до додатка №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: купити будь-які інші товари з асортименту з відповідним перерахунком вартості; або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару; або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це покупця, який потребує обміну товару.
Повернення товару здійснюється за заявою покупця.
При поверненні товару розрахунки з покупцями ведуться з вартості товару на час його покупки.
Для повернення чи обміну товару зв'яжіться з нами в контактних формах на сайті або за телефоном 068 402 7613
Вироби, поставлені на замовлення, поверненню чи обміну не підлягають.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ ПО ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків товару, які не дозволяють використовувати його за прямим призначенням та які виникли з вини виробника товару (виробничий дефект), покупець має право на свій вибір вимагати від продавця:
1.повернення сплаченої за товар грошової суми;
2.заміни товару на такий самий товар або на аналогічний.
Операція із заміни товару неналежної якості здійснюється у такому ж порядку, як і щодо обміну товару належної якості.
При поверненні товару неналежної якості розрахунки з покупцем у разі підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час покупки.
Для повернення чи обміну товару зв'яжіться з нами в контактних формах на сайті або за телефоном 068 402 7613

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, СПЛАЧЕНИХ ЗА ТОВАР
Повернення коштів, сплачених за товар здійснюється на підставі документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар, та заяви про повернення товару та коштів. До заяви покупець додає розрахунковий документ, що підтверджує оплату товару.
Заява про повернення коштів складається у двох примірниках. Один екземпляр повертається покупцю з позначкою про дату прийому та вказівкою прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву. Другий екземпляр заяви залишається у продавця.

Важливо: якщо товар оплачувався банківською карткою, при його поверненні обов'язковою умовою є наявність картки, з якої було здійснено оплату.